top of page
20171205_075318_edited.jpg

Casual dining

Restaurangkoncepten

Restaurangkonceptet består av två olika del-koncept som kan vara fristående eller fungera som en helhet.

Dessa del-koncept är: Coffe-shop (Grab & Go) & Casual Dining (Daily Dining)

Till detta tillkommer försäljning av det egna kaffe- och temärket samt egna juicer tappade på flaska. Bägge kan säljas i dagligvaruhandeln såsom i de egna koncepten.

Bild2.png

Konceptet BIM kräver en lokal, med öppen planlösning i AAA läge på yta mellan 30m² och 450m² beroende på typ av enhet.

 

Inredningen består av en blandning av den moderna Amerikanska kontra den harmoniska Asiatiska stilen.

Komforten och den visuella lockelsen prioriteras högt utan att ge avkall på funktionaliteten.

Café och restaurangdelen ska ge kunden en upplevelse som är rik på olika dofter av frukter, kaffe, choklad och vanilj.

Digitaliserade skärmar i syfte att marknadsföra och lyfta fram produkter, säsonger och övriga uppmärksammade händelser i och kring företaget användas. Produkter exponeras på välsorterade hyllor med raka linjer.

Avskiljning mellan olika tillverkare & produkter sker genom en tydlig avgränsning i form av rörliga reklambilder, affischer och skyltning med exklusiva bilder. Ljussättning har en stor betydelse för hela lokalen. 

GI_Kyckling_2.png
bottom of page